Thursday, May 16, 2013

bosannye hidup kalau kite dah ta dipercayai.

PERCAYA ?
dia dah tak percaya kat aku, aku nak buat macam mana. kalau explain pown, cakap pon, umpama "TIN KOSONG" je effa wei. Dia tidak akan percaya. Buat habis kredit untuk mesej merayu bagai, buat habis air liur utnuk pujuk bagai. Lagi-2 kau kene ingat effa wei, dia dah cakap dah hari tuh, he will never trusted me anymore. Pujuk rayu aku ni bagi dia. Dah basi dah wei, argh ! this is the stupid thing yang kau buat efa. arrrghhhhh ! damn ok. kenape perlu gado setiap hari ? aku dah deactivte dahh fb tuh, knonye nak jaga hbngn. i do it ! aku buat even somtime aku rasa rindu gile nak on my own fb. yela kao gune fb dy, kalo aku update bukan-bukan nanti marah pulak kan. Apa lagy aku nak buat untuk dapatkan kebahagiaan dia balik. bosan laa mcam ni. Aku betul-2 ntidak ada niat pon nak update status macam tuhh. aku juz teringat kisah-2 lama then, aku update la status like that. seriously, tak ada niat lain. ya ! i have my own reason why i choose him daripada lelaki lain. pasal tukar no, aku memang terfikir untuk tuka no, as long as aku ta sakitkan hati dia. BUT ! benda macam ni jady jugak. ape kene la dengan kau ni effa wei !heyy ! aku tahu la aku ta baik mana, aku tau aku ni ta pandai nak jaga diri sendiri. hmm, susah laa macam ni, da laa effa, better u decide for your own life. hidup sorng-2. kau nak buat apew pown. ta ada siapa nak cmbru buta. owg ta percaya pown itu dy pny lantak dary sakit hati kekasih sndry ta percaya kan kau kan. but, seriously. aku mmg ta ada niat pape pasal stats tuh., yela, duduk langut cowng-2 kat uma ni, aku ni kan kuat berangan, teringat kisah lama, ye update  laa stats mcm tuhh. tapy dah disalahtafsirkn. nak buat mcm mana kan.redha laaa. apew nak jady. jady laaa. cbb bile kau cakap pown. kekasih  kau sendiri tidak akan percaya. give up untuk diri sendiri. #FULLSTOP

No comments:

Post a Comment