Friday, September 9, 2011

nukilan terakhir untuk si dia,,

assalamualaikum,,w.b.t,,
mownink sume,,orang kata pagi2,bgon tido jew kite kne senyum,,bkn bermakna kita gila,,tapi snyum tuh la yang akan memberi aroma kebahagiaan kita sepanjang hari kita nanti,,so,,snyum,,,HAHA,,oppss!,,lari tajuk,,ary neyh aku bukan nak berceloteh tenteng senyum,,cukupla sekadar tazkirah pagi2 neyh tok kamo semua,,HEHE,,,berbalik pada tajuk aku nun di atas tuh ha!,,

"nukilan terakhir buat si dia"..
ikutkan mcm x nak buat video neyh,,tapi tetibe aty berkeras plak nak buat,,so,,aq buat la,,video ni khas untuk si dia,,walaupun dia da bahagia,,tapi vdeo nie mmg aq nak buat,,vdeo terakhir,,pada sesiapa yang menonton video neyh,,sowey ea,,vdeo neyh bnyk wat hal ckit,,base la,,owg baru blaja wat vdeo,,HEHE,,

p/s
awak,video neyh saya buat untuk awak,,sebenarnya da lama saya nak buat video tentang perjalanan kisah kita,,tapi,x sangka la kisah tuh berakhir mcm neyh,,tiada apew yang bernilai yang mampu beri pada awak,,mungkin,bagi awak sekarang video neyh da x bermakna,,tapi bagi saya inilah video ciptaan sya yang pertama dan awk orang pertama yang saya beri,, video neyh sangat bermakna buat diri saya,,ni la yang terakhir,,dan sumenye da sampai ke penghujungnya,,,,:')



"one of the hardest  things in life is watching the person you love, love someone else"


No comments:

Post a Comment